Nowa polityka prywatności close
isource

 

 

 Zasady rozpatrywania reklamacji

 

Firma iSource S.A nie jest gwarantem, ani nie świadczy usług serwisowych dla produktów marek, które dystrybuuje. Reklamacje jakościowe na sprzęty poszczególnych marek można zgłaszać w sposób przedstawiony poniżej.

 

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy Apple

 

 

Nabywcy produktów Apple w Unii Europejskiej mają - oprócz uprawnień wynikających z rocznej ograniczonej gwarancji Apple oraz opcjonalnego planu AppleCare Protection Plan - także pewne uprawnienia gwarancyjne wynikające z ustaw o prawie konsumenckim. Produkty innych marek niż Apple zakupione od Apple także podlegają przepisom prawa konsumenckiego UE.

 

Kontakt z Apple w sprawie roszczeń z tytułu prawa konsumenckiego:

Podsumowanie prawa konsumenckiego UE, rocznego okresu ograniczonej gwarancji Apple i AppleCare Protection Plan

    Prawo konsumenckie UE Roczna ograniczona gwarancja Apple AppleCare Protection Plan
  Okres reklamacji (co najmniej) 2 lata od daty odbioru2 1 rok od daty zakupu 3 lata od daty zakupu w przypadku wyświetlacza Mac lub Apple
2 lata od daty zakupu w przypadku Apple TV, iPada, iPhone'a lub iPoda
  Koszt Bezpłatnie Bezpłatnie Za dodatkową opłatą
  Komu zgłosić reklamację Sprzedawcy3 Telefonicznemu serwisowi technicznemu Apple, Apple Retail Store lub Autoryzowanemu Dostawcy Usług Apple Telefonicznemu serwisowi technicznemu Apple, Apple Retail Store lub Autoryzowanemu Dostawcy Usług Apple
  Uwzględnione opcje naprawy lub wymiany Szczegółowych informacji udziela sprzedawca Fizyczne dostarczenie przez klienta lub obsługa mailem4 Fizyczne dostarczenie przez klienta lub obsługa mailem; ekspresowa wymiana w przypadku iPada i iPhone'a; lub wizyta u klienta w przypadku komputerów biurkowych4
  Naprawa lub wymiana za granicą Szczegółowych informacji udziela sprzedawca Tak5 Tak5
  Telefoniczny serwis techniczny Brak 90 dni od daty zakupu 3 lata od daty zakupu w przypadku wyświetlacza Mac lub Apple
2 lata od dnia zakupu w przypadku Apple TV, iPada, iPhone'a lub iPoda

 

 

Aby uzyskać informacje o przepisach konsumenckich w UE, skorzystaj ze strony Europejskich Centrów Konsumenckich ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_pl.htm.

 

Uwagi:

  1. W większości krajów Unii Europejskiej konsumenci mogą reklamować jedynie towar wadliwy w chwili odbioru. Wyjątek od tej reguły stanowią Czechy i Rumunia. Ciężar udowodnienia, że wada (dotyczy to także wad ukrytych) istniała w momencie dostawy z reguły przechodzi na konsumenta po upływie 6 miesięcy od daty dostawy. Przykładami krajów, w których ciężar dowodu nie przechodzi na klienta są: Czechy, Portugalia i Rumunia. Szczegółowych informacji na temat specyfiki polskiej, udziela lokalne Europejskie Centrum Konsumenckie http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_pl.htm.
  2. W okresie gwarancji (patrz powyżej) konsumenci mogą żądać, m.in., bezpłatnej naprawy lub wymiany towaru, który jest niezgodny z umową. W niektórych krajach UE, takich jak Finlandia, Irlandia, Wielka Brytania, Holandia i Szwecja, okres gwarancji przekracza 2 lata od odbioru towaru. Szczegółowych informacji na temat specyfiki polskiej udziela lokalne Europejskie Centrum Konsumenckie http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_pl.htm.
  3. W większości krajów UE konsumenci mogą dochodzić swoich praw konsumencki jedynie od sprzedawcy, od którego kupili towar. Do wyjątków należą: Finlandia, Francja i Szwecja. Szczegółowych informacji na temat specyfiki polskiej udziela lokalne Europejskie Centrum Konsumenckie http://ec.europa.eu/consumers/ecc/contact_pl.htm. Konsumenci, którzy kupili produkty oznakowane lub nieoznakowane marką Apple w Apple Retail Store lub w Apple Online Store mogą zgłaszać reklamacje Apple. Dane kontaktowe Apple można uzyskać tutaj.
  4. Dostępność poszczególnych opcji zależy od kraju, w którym zamawiana jest usługa oraz od lokalizacji Autoryzowanego Dostawcy Usług Apple. Apple może również poprosić klienta o zastąpienie komponentów gotowymi do instalacji częściami.
  5. Apple może ograniczyć usługę w zakresie iPada i iPhone'a do EOG i Szwajcarii.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy Apogee Electronics

 

W przypadku stwierdzenia niepożądanego działania sprzętu należy wysłać informację z problemem na adresy audio@mbspro.com.pl oraz serwis@mbspro.com.pl z załączonym dowodem zakupu klienta (faktura, paragon) oraz opisem usterki.

 

Jeżeli zdalne rozwiązanie problemu nie będzie możliwe, urządzenie należy wysłać na adres:

Serwis Apogee
MBS Sp. Z o.o.
ul. Wałbrzyska 11, piętro 3
02-739 Warszawa 3.

 

Zdiagnozowanie i naprawa usterki nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z uszkodzonym towarem.

 

Jeżeli nie ma możliwości naprawy urządzenia na miejscu, zostanie ono wymienione na nowe i odesłane do klienta.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy Belkin

 

Produkty marki Belkin objęte są 24-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego. Klient końcowy zgłasza reklamację w punkcie, w którym zakupił produkt. Podstawą roszczeń jest przestawienie dowodu zakupu. Sprzedawca rozpatruje reklamację klienta w wyznaczonym ustawowo terminie i jednocześnie składa zgłoszenie reklamacyjne w iSource. Zgłoszenie reklamacyjne w iSource odbywa się poprzez skontaktowanie się z firmą w celu pozyskania nr RMA, wysyłając maila na adres rma@isource.pl. Po otrzymaniu nr RMA i tym samym rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, Sprzedawca wysyła produkt do magazynu iSource wraz z formularzem zgłoszenia sprzętu do naprawy, dowodem zakupu oraz umieszczając nr RMA w widocznym miejscu na przesyłce.

Przy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji iSource wymienia produkt na nowy lub dokonuje zwrotu pieniędzy. Rozpatrzenie roszczeń reklamacyjnych następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych. 

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy Edifier

 

Firma Sinus sp. z o.o. jako oficjalny dystrybutor produktów marki Edifier jest jedynym miejscem w Polsce, gdzie rozpatrywane są gwarancje na produkty Edifier.

 

Procedura wysyłki towarów w celach gwarancyjnych:

Adres do wysyłki:

Sinus sp. z o.o.
Dąbrowskiego 247/249
93-231 Łódź

 

W przypadku stwierdzenia, że produkt jest wadliwy przysługuje wymiana sprzętu na nowy - procedura postępowania jest taka sama jak w przypadku gwarancji.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów marek Bench, GlamRox, Moshi, Ozaki, Skech i Trexta

 

Produkty marek Bench / GlamRox / Moshi / Ozaki / Skech / Trexta objęte są 12-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego. Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedstawienie dowodu zakupu.

 

Krok 1:

Klient przynosi produkt z dokumentem zakupu do miejsca zakupu.

 

Krok 2:

Sprzedawca przyjmuje towar, wypełnia formularz zgłoszenia, na papierze firmowym danego punktu sprzedaży oraz dołącza paragon.

W formularzu tym ujęte powinny być następujące dane:

Uszkodzony produkt powinien być w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi elementami składającymi się na ten towar.

 

Krok 3:

Jeśli towar mieści sie w warunkach reklamacji, produkt jest wymieniany na miejscu. Jeśli towar nie jest w danym momencie dostępny, reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

Uszkodzony towar wraz z formularzem zgłoszenia oraz dowodem zakupu proszę wysyłać na adres:

Młode Orły S.A.

ul. Elektryczna 2A

00-346 Warszawa

z dopiskiem REKLAMACJA

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów marek Energizer i Redeye

 

Produkty Energizer/Redeye objęte są 24-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego. Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedstawienie dowodu zakupu.

 

Klient końcowy powinien zgłosić reklamację w punkcie, w którym zakupił produkt. Sprzedawca rozpatruje reklamację klienta w wyznaczonym ustawowo terminie i jednocześnie składa zgłoszenie serwisowe do VidiCom Sp. z o.o. w celu uzyskania numeru RMA:

Aby uzyskać autoryzację przesyłki należy:

Przesyłka powinna być opakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie sprzętu w trakcie transportu (VidiCom Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za takie uszkodzenia). Do przesyłki należy koniecznie dołączyć dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).

Przesyłki, które nie zostały opatrzone numerem RMA oraz przesyłki, które nie uzyskały autoryzacji VidiCom Sp. z o.o. nie będą przyjmowane.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy HTC 

 

1. Reseller zgłasza uszkodzenie telefonu jako procedura przedsprzedażna do autoryzowanego serwisu HTC:

 

Firma Regenersis www.regenersis.pl/SubWebS_7.aspx, wg zaleceń producenta.

 

Wadliwy zestaw sprzedażowy jest odsyłany przez sprzedawcę do serwisu Regeneris w celu sprawdzenia warunków DOA:

1. Nie minęło więcej niż 14 dni kalendarzowych od daty zakupu (na podstawie dowódu zakupu) przez użytkownika końcowego do daty zgłoszenia do sprzedawcy.

2. Nie minęło więcej niż 12 miesiecy od daty produkcji (można odczytać z SN) do zgłoszenia przez sprzedawcę do serwisu.

3. Telefon nie został uszkodzony przez użytkownika poprzez niewłaściwą obsługę, instalacje itp.

4. Zestaw sprzedażowy nie posiada rys i innych śladów użytkowania.

5. Zestaw sprzedażowy jest kompletny.

 

2. Po otrzymaniu ekspertyzy z serwisu, sztuki powinny być odesłane do iSource na podstawie nadanego numeru RMA.

 

3. Po zakończeniu procedury RMA w iSource klient otrzymuje od działu operacyjnego korektę lub nowe urządzenie.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy JBL

 

Sprzęt elektroniczny marki JBL do napraw gwarancyjnych prosimy wysyłać na podany niżej adres:

AVS Michał Matuszkiewicz
Ul. Bohaterów Monte Cassino 1
40-231 Katowice
tel.: 32 255 21 48
tel. 32 352 79 20
e-mail: serwis@audio-video.slask.pl
Nr Klienta UPS: OVW 272
RODZAJ PRZESYŁKI: UPS STANDARD

 

Słuchawki prosimy wysyłać do serwisu na adres:

P.H. RYSZARD BAŁYS
Aleja Korfantego 141 B,
40-154 Katowice
Nr Klienta UPS: OVW 273
RODZAJ PRZESYŁKI: UPS STANDARD

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy Macally

 

Produkty marki Macally objęte są 12-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego.

Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedstawienie dowodu zakupu.

 

Sprzedawca rozpatruje reklamację klienta w wyznaczonym ustawowo terminie i jednocześnie składa zgłoszenie reklamacyjne w iSource. Zgłoszenie reklamacyjne w iSource odbywa się poprzez skontaktowanie się z firmą w celu pozyskania nr RMA, wysyłając maila na adres rma@isource.pl. Po otrzymaniu nr RMA i tym samym rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, Sprzedawca wysyła produkt do magazynu iSource wraz z formularzem zgłoszenia sprzętu do naprawy, dowodem zakupu oraz umieszczając nr RMA w widocznym miejscu na przesyłce.


Przy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji iSource wymienia produkt na nowy lub dokonuje zwrotu pieniędzy. Rozpatrzenie rozszczeń gwarancyjnych następuje w ciągu 14 dni.

 

 

 

  Procedura reklamacji projektorów PicoPix firmy Philips

 

Projektory PicoPix marki Philips objęte są 24-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego.

Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedstawienie dowodu zakupu.

 

Klient zgłasza reklamacje bezpośrednio do autoryzowanego serwisu:
LetMeRepair Poland Sp.Z o.o., ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, infolinia: 62 753 80 87, email: sagemcom-service@letmerepair.pl, więcej na stronie: www.letmerepair.com/pages/locations/kalisz.php lub w punkcie, w którym zakupił produkt.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów firmy Pinlo

 

Produkty marki Pinlo objęte są 12-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego.
Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedstawienie dowodu zakupu.

 

Sprzedawca rozpatruje reklamację klienta w wyznaczonym ustawowo terminie i jednocześnie składa zgłoszenie reklamacyjne w iSource. Zgłoszenie reklamacyjne w iSource odbywa się poprzez skontaktowanie się z firmą w celu pozyskania nr RMA, wysyłając maila na adres rma@isource.pl. Po otrzymaniu nr RMA i tym samym rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, Sprzedawca wysyła produkt do magazynu iSource wraz z formularzem zgłoszenia sprzętu do naprawy, dowodem zakupu oraz umieszczając nr RMA w widocznym miejscu na przesyłce.


Przy pozytywnie rozpatrzonej reklamacji iSource wymienia produkt na nowy lub dokonuje zwrotu pieniędzy. Rozpatrzenie rozszczeń reklamacyjnych następuje w ciągu 14 dni.

 

 

 

  Zasady reklamacji produktów Sennheiser

Spółka Garets, jako oficjalny importer i dystrybutor produktów marki Sennheiser Communnications, jest jedynym centrum serwisowym na terenie Polski upoważnionym przez producenta do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów segmentu telekomunikacyjnego.

 

Wysłanie sprzętu do naprawy odbywa się na adres:

Garets Sp. Z o.o. ul. Jordanowska 2A;  04-204 Warszawa (serwis)

 

Zwracając produkt:

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów marki Sunen

 

Firma SUNEN Sp. z o.o. udziela 12-miesięcznej gwarancji na swoje produkty.
Serwis realizowany jest bezpośrednio przez firmę SUNEN Sp. z o.o. według procedury podanej poniżej. Termin realizacji naprawy nie przekroczy 14 dni od daty dostarczenia kompletnego urządzenia wraz z wymienionymi niżej dokumentami.

 

Procedura napraw towarów w ramach gwarancji:

 

W przypadku stwierdzenia, że produkt jest wadliwy, przysługuje wymiana sprzętu na wolny od wad - procedura postępowania taka sama jak w przypadku gwarancji.
W przypadku braku możliwości wymiany na ten sam model, możliwa jest wymiana na podobny produkt o nie gorszych parametrach pracy lub zwrot pieniędzy.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów marki Tucano

 

Produkty marki Tucano objęte są 24-miesięczną gwarancją od chwili zakupu towaru przez klienta końcowego.

Podstawą roszczeń gwarancyjnych jest przedstawienie dowodu zakupu.

 

Sprzedawca rozpatruje reklamację klienta w wyznaczonym ustawowo terminie i jednocześnie składa zgłoszenie reklamacyjne w iSource. Zgłoszenie reklamacyjne w iSource odbywa się poprzez skontaktowanie się z firmą w celu pozyskania nr RMA, wysyłając maila na adres rma@isource.pl. Po otrzymaniu nr RMA i tym samym rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, Sprzedawca wysyła produkt do magazynu iSource wraz zformularzem zgłoszenia sprzętu do naprawy, dowodem zakupu oraz umieszczając nr RMA w widocznym miejscu na przesyłce.

 

Rozpatrzenie roszczeń reklamacyjnych następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

 

 

  Procedura reklamacji produktów Iomega

 

Procedura dotycząca reklamacji pamięci masowych StorCenter oraz Home Media i Boxee

 

Krok 1

Kontakt z Iomega Technical Support Center – w godzinach pracy z polskojęzycznym konsultantem pod numerem telefonu 0 22 583 43 82

 

Krok 2

Przedstawienie w możliwie najdokładniejszy sposób problemu technicznego

 

Krok 3

Postępowanie zgodnie z instrukcjami przekazywanymi przez Iomega Technical Support Center . W przypadku potwierdzenia uszkodzenia produktu lub części urządzenia zdefiniowanej jako wymienialna przez użytkownika (np. dysk) Iomega na własny koszt przesyła nowe urządzenie/część bezpośrednio do użytkownika.

 

Krok 4

Urządzenie uszkodzone powinno zostać odesłane bezpośrednio do Iomega zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez Iomega Technical Support Center.

W przypadku wykupienia Planów Serwisowych, użytkownik jest uprawniony do korzystania ze wsparcia technicznego 24h/7 (poza godzinami pracy w j.angielskim, niemieckim lub francuskim).

Szczegóły dotyczące warunków świadczenia planów serwisowych są dostępne na stronie www.iomega.com/serviceplans

Warunkiem koniecznym do korzystania z trzeciego roku gwarancji na urządzenia StorCenter oraz korzystania z planów serwisowych jest rejestracja urządzenia/planu na stronie www.iomega.com/serviceplans

 

 

Procedura dotycząca reklamacji dysków zewnętrznych oraz odtwarzaczy multimedialnych

 

Krok 1

Sprawdzenie statusu gwarancyjny swojego urządzenia: iomega-eu-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14825

 

Krok 2

Kontakt się z Iomega Technical Support Center - w godzinach pracy z polskojęzycznym konsultantem pod numerem telefonu 0 22 583 43 82.

 

Krok 3

Następnie należy postępować zgodnie z wytycznymi Iomega Technical Support Center. Uszkodzony produktu należy wysłać na adres podany przez Konsultanta. Nowy produkt zostanie przesłany przez Iomega w ciągu 4-7 dni roboczych od dnia otrzymania urządzenia uszkodzonego. Koszt odesłania urządzenia uszkodzonego leży po stronie użytkownika; koszt przesłania nowego urządzenia po stronie Iomega. Istnieje możliwość otrzymania urządzenia nowego (na wymianę) w trybie ekspresowym przed odesłaniem urządzenia uszkodzonego. W tym przypadku wymagane jest podanie numeru karty kredytowej, jako gwarancji zwrotu uszkodzonego dysku. Iomega wyśle nowy produkt w specjalnej przesyłce. W przypadku wymiany urządzenia w ramach gwarancji oraz odesłania urządzenia uszkodzonego do Iomega zgodnie z instrukcjami Iomega, nie będą pobierane jakiekolwiek opłaty z karty kredytowej.

Koszt odesłania urządzenia uszkodzonego w wariancie ekspresowym leży po stronie użytkownika; koszt przesłania nowego urządzenia po stronie Iomega.

 

Uwaga!

Niniejszy dokument ma wyłącznie charakter pomocniczy i nie jest oficjalnym regulaminem świadczenia usług serwisowych przez Iomega. Szczegółowe, oficjalne informacje na temat świadczenia usług gwarancyjnych są dostępne na stronie www.iomega.com/support oraz www.iomega.com/support/polish

Procedura ważna na dzień 26 marca 2012 roku. Iomega zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w procedurach serwisowych.

 

 

 


plen